La bibliothèque Paul-Émile-Boulet de l'Université du Québec à Chicoutimi



LiveZilla Live Chat Software

Nouvelles acquisitions en Linguistique

Mars 2017

  1. Immersion education : practices, policies, possibilities
    Bristol ; Multilingual Matters, c2011.
  2. Children with specific language impairment / Leonard, Laurence B.,
    Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, [2014]
  3. Le cinquième pouvoir : la nouvelle imputabilité des médias envers leurs publics
    [Québec] : Presses de l'Université Laval, [2016]
  4. Grammaire allemande
    [Paris] : Larousse, [2015]
  5. Les fondamentaux : allemand : grammaire, vocabulaire, culture / Caillarec, Laurence,
    Paris : Ellipses, [2014]
  6. What really matters for struggling readers : designing research-based programs / Allington, Richard L.,
    Boston : Pearson, [2012]
  7. Janitors, street vendors, and activists : the lives of Mexican immigrants in Silicon Valley / Zlolniski, Christian.
    Berkeley : University of California Press, ©2006.
  8. Skills of the "unskilled" : work and mobility among Mexican migrants / Hagan, Jacqueline Maria,
    Oakland, California : University of California Press, [2015]
  9. Immersion education in the early years
    London : Routledge, 2016.
  10. Innovative methods in media and communication research
    Cham : Palgrave Macmillan, 2016.
  11. L'enfant bilingue : de la petite enfance à l'école / Bijeljać-Babic, Ranka,
    Paris : Odile Jacob, [2017]
  12. Ostension : word learning and the embodied mind / Engelland, Chad,
    Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, [2014]
  13. Late-talking children : a symptom or a stage? / Camarata, Stephen M.,
    Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, [2014]
  14. Creating language : integrating evolution, acquisition, and processing / Christiansen, Morten H.,
    Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, [2016]
  15. Language acquisition : the growth of grammar / Guasti, Maria Teresa,
    Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, [2016]

Publications électroniques

  1. Revisiting EFL assessment : critical perspectives
    Cham, Switzerland : Springer, [2017]

Heures d'ouverture
Horaire complet
Coordonnées
Courriel : pret@uqac.ca | Téléphone : 418-545-5011 5630
Nous joindre
Aimez-nous sur Facebook   Suivez-nous sur Twitter   Regardez-nous sur YouTube   Instagram - bibliouqac